جملاتی زیبا
 
درباره وبلاگ


من اینجادلم میخوادبادنیای بی رحم دردودل کنم شمام همکاری کنید... ممنون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 41180
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document

دریافت کد خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

Blog Icons Random Icons Random Icons
درد و دلهایی با دنیا2
فقط برای درد و دل کردن با دنیا




سلام دوستان من چندتا جمله ی زیبا براتون میزارم که امیدوارم دوستشون داشته باشین راستی نظریادتون نره:

مادر گفت: عشق يعني فرزند.

پدر گفت :عشق يعني همسر.

دخترک گفت: عشق يعني عروسک.

معلم گفت :عشق يعني بچه ها.

خسرو گفت: عشق يعني شيرين.

شيرين گفت: عشق يعني خسرو .

اما فرهاد هيچ نگفت. فرهاد نگاهش را به آسمان برد؟ باچشماني باراني. ميخواست فرياد

بزند اماسکوت کرد!‌ميخواست شکايت کند اما نکرد.

نفسش ديگر بالا نمي آمد؟ سرش را پايين آورد و رفت! هر چند که باران نمي گذاشت جلوي

پايش را ببيند! ولي او نايستاد. سکوت کرد و فقط رفت. چون ميدانست او نبايد بماند. و عشق

معنا شد!!!
 
گفت :بگو ضمایر را
گفتم: من من من من من من من
گفت: فقط من
گفتم :بقیه رفته اند….

از کسانيکه با من ميمانند سپاسگزارم

آنان بمن معناي دوست واقعي را نشان ميدهند

ازکسانيکه مرا ترک ميکنند متشکرم


آنان بمن مي آموزند که هيچ چيز تا ابد ماندني نيست . .
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : صبا جهانگیریان